Tack, Herman mår bra ser det ut som.
Idag rörde jag om och delade honom i fyra delar. Man ska ge bort tre.
En besvärlig matteuppgift: 
Ge bort tre delar
Baka kakan Herman på den fjärde delen i morgon.
Får jag då någon del över att fortsätta göda nästa vecka?
Om inte, vad ska jag då göra med mitt liv? 



#1 - - Eva Olofsson:

Jag hade också en Herman i mitt förra liv i Jämtland. Han fick flytta ut strax före våra flyttlass började rulla norrut. Vet inte vad han skulle tyckt om att flytta med oss till Thailand.Antagligen inte alls när vi inte har någon ugn installerad ännu...men idag har vi beställt en så nästa säsong skulle det gå..
Nu börjar det bli så varmt på dagarna så han kunde nästan gräddas på balkongen. Dags att åka hem snart, 11 april bär det av till Uppsala, efter nära 6 månader i nytt land.Längtar hem men längtar inte härifrån!Så begagligt liv här. I juni åker vi till vår älv!!

Svar: Eva jag hittar inte din blogg med den länken. Men vi vill noga läsa den. Snart ses vi.
stroke

#2 - - Anonym:

Min blogg finns på evamattmarblogspotcom-evabo.blogspot.com. Den heter Eva Mattmar
Man kan också söka på Google efter Eva Mattmar eller Eva Huay yang
Då brukar Eva Mattmar bloggen komma fram. Lycka till och Välkommen in!

#3 - - Anonym:

Min blogg finns på evamattmarblogspotcom-evabo.blogspot.com. Den heter Eva Mattmar
Man kan också söka på Google efter Eva Mattmar eller Eva Huay yang
Då brukar Eva Mattmar bloggen komma fram. Lycka till och Välkommen in!

Svar: Tack!
stroke