Man måste alltså titta på filmen om när Sting förbereder sig för konsert och sedan vila lite och sen se själv konserten som ska vara i Durhamkatedralen nära Newcastle.
Jag är ju ett dedicerat fan så jag måste väl orka igenom det hela.
Men det stör mig att han har skägg.
Jag tycker skägg är fult om det inte är vitt tomteskägg.

Eller hur, det är snyggare utan skägg, är vi överens?
Musiken är väl viktigare, det tycker jag också, men jag är alltid lite orolig att det ska bli Fields of Gold i en evighet. Jag gillar den inte.



Nu ska jag ladda upp lite bilder från precis nu ur mobilen.
#1 - - annannan:

Här är vi överens. Utom vad gäller Fields of Gold, för den gillar jag. Jag har alltid känslan att Sting är på gränsen till att bli aningen new age, dock. Han är liksom på gränsen till det jag tillåter mig att gilla. Men när jag bortser från det kan jag spela An Englishman in New York hur många gånger som helst. Skägget hörs inte.

#2 - - annannan:

Alltså, det är som soloartist han lutar åt new age - inte som Policesångesman.