Den blå byrån skulle ju flytta in i garderoben och lösa mysteriet med varför kläderna inte får plats?
Men det har jag inte gjort.
I stället for jag till Moster I och räddade hennes dator från virus.
Jag tror att det var vad jag gjorde, i alla fall.
Men datorn hängde med hem och ska övernatta för jag ska chatta med virussupporten i morgon när de har öppet.

Allt det fina ute har regnat bort.
Svartblaskigt blev det.

Fullmåne är det.

Humöret var på botten i några dagar men segar sig uppåt igen.
Min animerade coach som tränar mig i tv-spelet Wii Fitness påstår att jag har en 41-årings kropp.
Jaha.
Vill man ha en sån kropp?
Han tycker att jag är atletisk i vissa övningar och en soffpotatis i andra.
Ibland har jag usel balans och libland har jag superbra balans.
Han verkar vara lite ambivalent, den mannen. Inte särskilt socialt kompetent, han vräker ur sig vad som helst.

Kanske är det därför han måste jobba som coach i ett tevespel och vara tecknad och animerad?
Hur kul är det?

Jag stickar vantar av konstiga garner och är så glad att jag jobbar på mitt jobb och har den chef jag har.
I morgon ¨får jag gå dit igen!!!
Lyxigt.

(Stickning kan vara lika bra som ett yogapass har jag hört talas om att det finns forskningsbelägg för, Alltså för pulsen eller var det blodtrycket?)

Nu får jag inte sitta här och småtjafsa längre för nu SKA garderoben få en blå byrå!!!
Klädmysteriet ska lösas.

(Genast uppstår nog ett nytt mysterium av saker som inte vill rymmas inuti något annat.)