Det var några fantastiska dagar av snöfall och lagom kall luft och det blev så tungt att gå till jobbet. Vid dammen är det bara ett stort mörker. Det går bara att ta svarta bilder.
Men flera minuter om dagen har man anat en blå bit av himlen och barnen leker så mjukt i den dämpande sön. Planerna idrottsläraren har på att ordna ett snöbollskrig på fotbollsplanen skrämmer mig lite, men ska alla vara med så ska jag också. Han hade planer på att ordna till regler och lag och så. Det är så roligt för barnen så man vill  gråta av att se dem. En pojke grävde ner sig i snön och låg alldeles stilla och det är vackert med barn som leker. 

Mina nystickade benvärmare har försvunnit så nu måste jag sticka nya igen, snön tränger ner i skorna. Det är ett nytt uppdrag. Ett nytt åtagande i faggorna.
Vi gick till hotellbaren och åt silltallrik, med livemusik och allt. Gissa vad de spelade, bandet? Jo Every breath you take av the Police förstås. Jag blev glad, det är den ultimata bäst-låten i mitt liv.

Nu  i soffan och helgen bryter ut. Jag är ledig i morgon.

Your´s truely...