Detta är ett rykte från bloggvärlden.
Jag är väl född fel decennium för att få gilla Kent, man ska nog vara ifrån 70-talet? Men man är väl sent utvecklad bara. Varje dag lyssnar jag lite på Tillbaka till samtiden från 2007 lyssna här på låten Berlin! och varannan dag på den första cd:n från 1995. I medicinskt syfte. Man blir hel.
 Jag kan inte texterna utantill ens om man väcker mig om natten men att memorera texter är inte min starka gren numera.

Min yngste son J ska till Berlin i natt. Jobbresa.
Min äldre son J ska till Berlin och spela indiemusik den 3:e maj, efter Skottland, England och Tyskland och var det nu var.

Själv ska jag inte till Berlin utan till Norrbotten.
Vila, sova, lukta på tystnad, känna på kallt och smälta snö. Elda lite. Prata strunt.

Fast om en liten vecka,  en låååååång ruggigt lång jä-a vecka!



  Ingen Sothansa eller Sothöna idag. Inte ens en gräsand.
  Hemvägen.

#1 - - Metalnallen:

Smaken är som baken, men jag har aldrig förståt vad som är så bra med Kent, tycker det är ren skit!