Så jävla kul är det inte att ha ett jobb, säger jag bara.
Varje tisdagseftermiddag har vi ett möte där vi gör allt för att göra ALLA deprimerade. Vi vill nämligen ha en masspsykos i arbetsgruppen.
På mig har det full effekt  redan inom en halvtimme. Sen ser jag livet, världen och jobbet i svart. Totalt.
Ingenting vi gör fungerar.
Inga ändrade rutiner är bra.
Jag ska inte tro att jag gör någon nytta alls.

Skulle köpa dammsugarpåsar efteråt åt katterna.
Mitt påsnummer finns inte. Måste beställa på internet.
Internet ville inte ha min kortbetalning.

Katterna får

A Sopa.
B Sluta gå i kattlådan med tassarna neråt.
C. Skaffa avdragsgill tailändsk städerska.

Jag vill att :

1 Johhny Depp ska ringa på dörren och fråga vilken inredningsdetalj han ska laga åt mig. (Chocolat)

2 Älska mig trots att jag är elefantfet, pinsam och hans mamma. (Gilbert Grape.)

3 Eller åtminstone skära halsen av mig och baka paj av mig. (Sweeny Todd)

NU!

#1 - - åsa hedberg:

#2 - - Anonym:

jag undrar bara om det är de rätta filmerna du ser? en äldre syster

#3 - - mAria:

Jo det är de rätta filmerna jag ser. Men massor av rätta filmer har jag inte sett ännu. Har det rätt pressande i det avseende. De gör ju nya filmer hela tiden. Sen åker en massa FEL filmer med på köpet och de tar ju bara en massa tid från mig.

#4 - - Anonym:

Ja om Jonny Depp kommer så får han gärna baka paj på mej oxå. Det skulle vara en ära.