Tävlingen 3

Publicerat i: stroke
Ojda.
Det bara väller in bidrag.
Men ingen tycks fatta de tydliga reglerna: 5 ord till motivering varför just DU ska vinna. Pågår till söndag.
Jag målar som besatt. Det blir tyvärr bara berg.

På begäran: image307

En målning från den gamla jobbiga tiden.
Här hade jag skjutit ihjäl färdtjänsthandläggerskan på kommunen då hon ordnat att jag fick avslag på ansökan BARA FÖR ATT JAG INTE HADE ORKAT PROVA ÅKA KOMMUNALT ENSAM!!!  Hon ligger begravd i den lilla jordhögen.
Sen fick jag ta med vittne och moraliskt stöd till hennes intervjuer och sen fick jag tillbaka tillståndet. Men jag målade aldrig att jag grävde upp henne igen. Iddes inte ödsla mera färg på henne.
#1 - - En liten tant:

Man ska naturligtvis inte skratta åt så bedrövliga saker men du uttrycker eländet på ett roligt sätt.

Jättebra bild!

#2 - - åsahedberg:

Det ser ut som om du stått och vattnat ett ljusskimrande lågt träd med vattenslang, men just fått huvudvärk. En väldig albatross glider in till din hjälp
västerinfrån över en mjölkvit himmel.