Nu är det roligt nästan hela tiden.
Om man törs skriva så utan att all världens olycka ringer på dörren och klampar in.Neeeeej. Inte 7 svåra år men 7 intressanta o lärorika år kanske jag har haft.


Jag har lite nervo för att jag måste ringa fastighetsskötaren, den buttre, i morgon och be honom laga eluttaget som blixtrar så vackert! Han kommer att anklaga mig för att vara dum och bara ha sönder saker. Som han brukar.

Vem som ska laga datorn vet ingen ännu. Den har elförsörjningsfel.
Och det är klent av den för den var ju inte ens igång när spegeln rasade och elen sprakade som värst.

Och tjeckerna vann hockey med fem noll trots att vi höll koll, Jewel o jag. Men de sista två målen gick så fort att jag inte hann märka dem. Skulle inte Sverige vara bra på det där hade vi tänkt?

Musikhjälpen i radio P3 tar slut i mogon. Jag har älskat tevesändningarna från Malmö. Värst var det när jordbävningen bävade och Henrik - programledaren mitt i natten darrade runt i glasburen.

- Vad det skakar! Vad det skakar! Som en jordbävning, men det kan det ju inte vara!



Man ser det på www.sr.se/musikhjalpen .

Oj, vi måste skicka sms o önska musik och skänka 50 kr, hörrni. 69 miljoner flyktingar ska få pengarna.

#1 - - åsa hedberg:

farliga virus: vykort från HALLMARK och POSTCARD, stäng datorn omedelbart! Vi fick information från polisen på jobbet. Åsa