Anitas kommentar

Publicerat i: stroke
För några dagar sedan: Denna kommentar från Anita:

hej! Anita är stroke och afasi, 6,4 år!
Jag är Malmö!! Skild,1993 år! Son,Rickard, 31 år
och dotter,Therese, 26 år och Filip,6 år(mor-mor]!

Jag är Medolifestatel, ???

Jag är trött och ledsen? Morhuvad papegoja unge,27/2!!!! Jag är avkarium,diskus!!!
Jag är morhuvad papegoja,3 år!! 2 st morhuvad papegoja,

Gråtas---

MVH
Anita


Fint när du med afasi skriver så kort och vackert! Roligt att ha papegojor! Och barnbarn! Och akvarium. Men kastar du diskus?
Och skulle du se schlagerfestivalen när du skrev?
Jag funderar på om papegojan skulle kläcka unge den 27/2 - i morgon - eller om du ska få hem en ny unge då?

Maria
#1 - - anita:

Kom ihåg mig????

Nej!! Diskus-fiskar!! 2 st 12 cm--6 cm!! 3 st avkarium!! Morhuvad papegoja,unge?? 2/3 zoo hem
-"- 3 år 1 st

Morhuvad papegoja,3 år Död! 22/12-06
(LUNGFLAMMATION)

Marie är stroke 6 år!! Hö-torget!!! mat,restarang!
son???dotter?? Gift??
59 år 4/9 2000 6.4 ÅR
Jag och Oliver,hund c.a 6 år kör i bilen!! Glömmas!!
Oliver gammel 13 år 16/2 Lars och oliver,hund i Trelleborg!! Gråtas-------

Sköt på dig!!