Första inlägget

Publicerat i: Allmänt
Välkommen till min nya blogg!

Jag heter Maria och hade stroke för fem år sedan. Då var jag lite över 40. Här ska jag berätta hur livet blev och hur det går till att lära sej fungera på nya sätt i liv nr 2.
#1 - - ulf Krona:

Maria. Kul med en blogg. Snubblade in här lite av misstag: sökte websnickaren. Såg en länk till en kontaktförmedling. Kul. Nej. Inte mitt sätt att ta kontakt. Kalla mig dum då "kom ihåg mig" varför ska man bocka i den rutan för?
Fem år av stroke. Jojo. Det tär så man blir som man blir.
Du skriver om färdtjänst? Fungerar inte! Visst mår fysisk bra ibland men att stå i fyra timmar -20 grader, blåst och vänta.........

#2 - - ulf Krona:

ja intressant det fenomet med bloggar. Undrar hur många som läser. Hörde jag rätt så finns det då 50 000 bara i Sverige. Tänkte tag fixa en egen (med lite hjälp) men vem läser? Läser du själv? Absolut ingen anmärkning! /
Om Sushi. Köper Allaska Pollock: skivar den rå. lite citron. Lite Pommmes frites. Testa!