Blurrigt

Publicerat i: stroke
 
Hej Läsekrets.
Bloggverktyget påstår att jag får fler kommentarer om jag avslutar inläggen med en fråga. 
Det tror inte jag.
Inloggningsspärren gör att ingen/få orkar kommentera.
 
Rehabiliteringen sniglar sig fram genom hösten.
Jobbdagarna (som är varannan dag) svischar förbi snabbare än man hinner harkla sig.
Drillning i att fatta hastiga beslut och inte tappa bort dem pågår. 
Sen sova när man kommer hem.
Lätt förvirring blir följden: hällde musli i morgonkaffet idag. 
Rehaben består av fysisk träning, balans I grupp och gym i ett minigym. Men jag tränar arbetsminne på datorn också, samma som för en del år sen då vi hade programmet på jobbet. Plågsamt och säkert verksamt. 
Det tar mycket energi bara.
Avspänning gör vi också. Skriver dessutom listor och rutsystem för att hålla reda på saker som ekonomi, anteckningar från möten, sovtider och vakentider. 
Det är mycket. 
 
Här kommer frågan:
Borde jag ha valt att åka till Vintersol i Spanien fem veckor i sträck i stället?