Hej Läsekretsen

Publicerat i: stroke
Nu blev det för mycket här.
Bloggen fyllde 9 år 25 november nu i veckan.
Vi har ett dödsfall i familjen. 
Jag stänger ner och vet inte om jag kommer att fortsätta blogga mer.
Lämna kommentar om du vill bli påmind när/om jag fortsätter. Jag ser din mejladress. 
 
Bloggistan.
 
#1 - - Boel Sjöberg:

Ledsen att höra om din förlust. Jag har följt din blogg något år. Min man fick en liten stroke för fyra år sen. Det vände upp och ner på vårt liv och det var en hjälp att höra att andra också drabbats och kommit igen på olika sätt. Hoppas du fortsätter att skriva så småningom och jag önskar dig en god jul!
Boel

Svar: Hej, tack! Jag hör av mig om/ när jag kör igång.
stroke

#2 - - Helene:

Beklagar sorgen.
Självklart vill jag få en påminnelse om du fortsätter att skriva på denna underbara blogg. Den har hjälpt mig så mycket under åren.
Trevliga adventar och en riktigt God Jul.

Svar: Hej, tack! Jag hör av mig om/ när jag kör igång.
stroke