...och här kommer själva kommentaren:

"Carina om Ung stokare söker andra unga strokare...:
Hade min sub-blödning för 5 veckor sedan och blev glad att hitta denna sida när man har så mycket (eller inte, glömmer allt just nu:) i huvudet som man vill ha svar på.
Vill någon ventilera denna erfarenhet så skriv gärna om du har lust och tid och ork till mig;
[email protected]"





Hej Carina.
Välkommen hit.
Fem veckor är inte lång tid efter en blödning. Mycket kommer att hända med minnet ditt tror jag.
Hoppas några av de yngre strokepersonerna som är läsare iden här bloggen nu vill maila till dig. Själv är jag tyvärr äldre men inte tillräkligt gammal för att platsa i snittåldern för stroke: 75 - 76 år. Jag vet att det finns många yngre som haft sub-blödningar som du och den senaste under kategorin Yngre strokare var 18 år.