Maria (Maria's Hörna) om Ännu en ung person som fått stroke.:
Hej Skönt att läsa om flera som är hjärntrötta, yrsel mm. Fick min stroke i somras 56 år ung. Har nu varit 100%s sjukskriven i 3 mån. Börjar jobba på måndag 25% hoppas det funkar. Men har fortfarande koncentration problem....Startade en blogg för skoj skull...förmedlar lite kul i livet och lite vackert där på blogg som ju är ny. Den har väl inte hittat sin stuktur ännu. Besök en gärna//Maria

Jag ska genast titta in där, nya Maria.
#1 - - Maria (Maria's Hörna):

Hej Maria. Nej bor ej i Stockholm tyvärr. Bor i Alingsås. Kul att du gillade min blogg :) Sökte på bloggar om stroke men tyvärr lite dåligt med detta. Som jag ju skrev så är bloggen alldeles ny och är väl ingen van bloggare ännu. Men tycker att det är lite trevligt som en dagbok ju. Talar kanske inte så mycket om stroke just för livet får ju tuta vidare och jag hade ju en otrolig tur som klarade mig så bra som jag gjorde. Nu vill jag leva i harmoni och delge dom som vill läsa lite trevligt i livet. Började en liten hobby i vintras som är kortmakeri. Väldigt nyttigt för min själ har jag märkt. Men så mycket kortmakeri på bloggen är det ju inte...får kanske ta bort detta med kortmakeri och kalla den bara Maria Hörna nåt...

Kul att du vill länka mig. Jag lägger upp dig på min blogg också nu. Ha det så gott i det fina höstvädret

Maria i Alingsås

#2 - - mAria:

Det är intressant med stroke, tycker många. Vi håller kontakten, Maria.