Oj då.




Klicka här och läs om Tomas som fått stroke fast han är hamster



Den här dagen tycker jag vi stryker ur minnet totalt. Den var inte produktiv.
Nästan allt jag gjorde blev misslyckat, bullarna, datorinstallationen, middagsvilan, den dåliga filmen jag såg...

Den behövs bättre någon annan stans tror jag.

Hoppas Tomas överlever.

.
#1 - - Anonym:

hamstrar också? stackars honom.

#2 - - Elin och Kajsa:

Var bor Thomas? Känner du honom? Får han gå på rehab?

#3 - - mAria:

Nej jag vet inget om Tomas utom det som står i bloggen.

Nu får vi väl avvakta förloppet och hoppas på fler rapporter där.

Om det finns rehab för väldigt små hundar så måste det väl finnas för hamstrar?

Det är väl en del människor som blir utan...

#4 - - Matildas lillasyster:

Jag vet att det var över två år sedan, men ändå:



Det där var min lilla underbara älsklingshamster, Tomas alltså. För er som inte vet det så kan jag meddela att Tomas överlevde stroken men några månader senare lät vi ta honom till en veterinär där vi fick avliva honom. Så trist, när hundar blir avlivade släcker dem lampor och tänder ljus, men inte när gnagare blir. Visserligen fick ju Matilda hålla i honom när han somnade in, jag ville inte, men ändå.