Alla vill ju ha jobb, utom de arbetsblyga,
de som hellre släpar sig fram utan lön för mödan.
SAAB-arbetarna är ena jävlar på att virka, tror jag.
Jag är en jävel på att virka.
Men jag brukar inte gå runt och påminna folk om det, jag ligger lågt och håller en stram profil
när jag jobbar.
Matta virkad av 109 systempåsar.
Min chef visade runt en nyanställd igår:
- Här är vår ängel, sa hon när hon  presenterade mig för den nye.
Skulle jag rodna?
Kan hon ha listat ut något om virkningen?
Nu är det helg för mig och på Söndag ska jag vakna tidigt och gå på teater på dagen redan!. Det gäller att lägga sig tidigt i kväll, torsdagskvällen.
#1 - - Anonym:

Sömn ja, en nyttig drog.

#2 - - Elin:

Har du virkat mattan?

#3 - - mAria:

Nej jag har bara stulit bilden av mattan från någons blogg. Jag har inget verkligt liv, ser du.