Läget?

Publicerat i: Allmänt


Fundrar på en bloggpaus.

#1 - - Ingelapingela:

Hej på dej hittade din blogg idag och inser att vi har en del gemensamt

Det står i din presentation: "Jag hade STROKE år 2000. Har lite dolda funktionshinder kvar. Jobbar halvtid som special / tal-pedagog".

Själv är jag nyss fyllda 52 hade stroke jan 2001 arbetar 50 % som specialpedagog för en gymn. skola för elever med neuropsykitariska funktionshinder.











#2 - - Åsa Hedberg:

#3 - - Åsa Hedberg:

Jag menar hurså, nu när jag börjar närma mig nåt...

#4 - - Åsa Hedberg:

Kan man byta namn på sin blogg? Det är jag igen. Förlorar man hela sin publik då?

#5 - - Åsa Hedberg:

Se vad många kommentarer, min publik var två idag. Och 0 igår. Kan du göra en tävling där man får rösta fram ett säljande namn på en konstnärsblogg?

#6 - - DS:

Ge inte upp Maria!