Pepparkaksdeg

Publicerat i: stroke
I mitt kylskåp ligger den, ljusbrun och söt, pepparkaksdegen.
Den väntar på att jag inte ska ta en bit av den och smaska på.
I mitt sovrum hänger kläderna till i morgon kväll och väntar på att jag ska välja vilken galge som får den äran...
På sängborden ligger DN och väntar på att jag ska komma och läsa tills jag storknar. Eller tills jag somnar.


Katterna slogs i natt och väntar nu på att natten ska börja så de kan ta position och börja hota varandra igen.

Bloggens födelsedag firades av en majoritet av mina läsare:

 

Nu får ni ha en bra natt utan kattkrig, ni som kan!
#1 - - annannan:

En katt är välkommen hit - grannen har nämligen flyttat katterna som adopterat oss. Jag firade din bloggfödelsedag men i linje med allt annat datortrassel som drabbat mig den senaste veckan kunde jag inte kommunicera det till bloggen själv. Men Many Happy Returns of the Day kan jag säga nu!!