Jeniferever

Publicerat i: stroke
Det kom ett sms från Hamburg:
"Jag är uppstreamad på nätet kl 22. Bara för dig."
Det var i förrgår.
Hela Jeniferever-spelningen gick direkt på nätet från en klubb i Hamburg.
Igår spelade de i Aarhus och nu kom de hem.
Krukväxten slokar surt med bladen och jag har sagt åt den att sluta tjura...husse kommer ju snart!

I morgon börjar vardagen.
Jag ska på föreläsning om hjärnans belöningssystem i morgon med jobbet.
Det kan bli spännande så jag lär väl återkomma.
Ska de lära oss använda droger???
Det är på Söder. Inne i stan är ju bara avspärrat för att säkerhetskonferensen ska åka förbi. Inte ens gående tar sig fram. Där  orkar jag inte vara.

Aj. Dessutom 20 skolor som springer ut i morgon i SAMMA stad!
#1 - - annannan:

Varför får inte krukväxten följa med på turné? Ett modernt band har väl så mycket rekvisita att en krukväxt mer eller minde inte gör någon skillnad i transportväg. Och varför inte en mamma? Fast hon kanske inte vill.

#2 - - Åsa Hedberg:

Och såg du Jewel och hörde? Över hela världen?
Undrar en moster.