image372

Åsa tror jag ska bygga en sån här raket. Eller Åsa föreslår att jag ska det.

Nej det är inte en raket.

Elin tippar på en muterad mus med svart mantel med emblem på. 

Anannan tror något religiöst  att ha saker i på pilgrimsfärden.

Moster D tror det blir ett lapphantverk med bidrag från olika stugor??? Jag som aldrig stjäl.

Jag behöver fler fräscha förslag.

Ledtråd:

image373

Det är svårt. Det tar tid. Det är smått.

Robo Memo-nyheter!
Träningen nr 14 gick hyfsat. Humöret hade stigit och resultatet bättrades lite bitvis.
Två nya rekord.
Jag slog den rosa roboten Bella med min EN gång av fem. Annars dog jag ju som vanligt.
#1 - - annannan:

Om man ger sig iväg i en sådan raket blir det säkert en pilgrimsfärd. Och man kan ha sämre sällskap än en muterad mus i mantel.

#2 - - Åsa Hedberg:

Nu ser det ut som förstadiet till en hemlig skrift hos en urban naturbefolkning av modernt slag.