Tack Susanne för kommentar.
KBT-träning är en verksam väg om man har förmåga att strukturera tankarna!!!
Lycka till!
Rapportera till oss!!!

Tack Elin för erbjudande om att transportera bort IKEAs bord.
Återkommer.
(Helst kastar jag ut det från balkongen bara men då blir fastighetsskötaren ännu surare...)

Teater igår med alla mina barn, bror och brorsbarn. Djungelboken på Stadsteatern vid plattan.
Hann  inte vila på dagen.
Resultat: glad förstås, kulturmättad...
Fumlig, trött, tappar kaffe på Viktiga Skolans Viktiga Papper.
Barnet första passet presterade inte bra - kände han att jag inte var som vanligt?
Alla pratar så högt i fikarummet. Orkar inte...

Jag pratade med Baloo efteråt! Han hade grön Hammarbyoverall pch boxarhandskar och stod på scenkanten och frågade en dam om det varit för högt ljud längst fram. Och han tackade för beröm.

Det där som kom ur mig då var kulturberöm och inte Robomemo-beröm.
#1 - - Johanna:

Ha en underbar onsdag! Titta gärna in på min blogg.

#2 - - annannan:

Jag tycker att det är viktigare att man inte tappar kaffe på barnen. Min svensklärare på högstadiet gav en gång tillbaka en uppsats med oformliga bruna fläckar på. Möbelpolish och städtanten sa han. Ja ja.