Kommentarer

Publicerat i: stroke
 
 
 
Kommentera:
Skriv ditt namn och din mejladress.
Det blir bara jag som ser mejladressen.
Hoppa över att skriva in en http://-adress om du inte har en blogg eller sida som du vill att jag eller andra läsare ska titta på.
Skriv din kommentar.
Den ska godkännas för publicering (av mej) så det kan dröja lite innan den Syns.
Kommentarer vill jag ha. Tack. 
#1 - - Curt Haglund :

On villein lång resa de gjort . Jag fick min stroke för ett år sedan. Hjärntrötthet kom som brev på posten sex månader senare. Är 74 år nu frånskild. Bor i lägenhet i Halmstad.

Försöker klura ut om fysisk träning och hjärntrötthet kan kombineras. Har försökt hos sjukgymnast men blir så vansinnigt trött efteråt. Och gör jag inget så förtvinar musklerna . Moment 22

Svar: Fysisk träning är basen. Men träning är också att diska, försöka gå, dammsuga, forsla bort till återvinningen, knäppa jackan...Bara gå ute, om man kan gå.
Fortsätt med sjukgymnast och tänk över om det är träningen eller resan dit som tröttar.
stroke

#2 - - Curt Haglund :

On villein lång resa de gjort . Jag fick min stroke för ett år sedan. Hjärntrötthet kom som brev på posten sex månader senare. Är 74 år nu frånskild. Bor i lägenhet i Halmstad.

Försöker klura ut om fysisk träning och hjärntrötthet kan kombineras. Har försökt hos sjukgymnast men blir så vansinnigt trött efteråt. Och gör jag inget så förtvinar musklerna . Moment 22

#3 - - Curt Haglund :

On villein lång resa de gjort . Jag fick min stroke för ett år sedan. Hjärntrötthet kom som brev på posten sex månader senare. Är 74 år nu frånskild. Bor i lägenhet i Halmstad.

Försöker klura ut om fysisk träning och hjärntrötthet kan kombineras. Har försökt hos sjukgymnast men blir så vansinnigt trött efteråt. Och gör jag inget så förtvinar musklerna . Moment 22

Svar: Varje rörelse är träning. Kolla om strokeföreningen hos dej gör promenader eller RGRM. Små rörelser är också bra men roligt ska man ha.
stroke