6

Publicerat i:

Vet ni...
...det utkristalliseras väl
en nyårsföresats ur det nya året
om man väntar lyhört
tillräckligt tålmodigt
nu när man inte kan komma på nån

detta var summan av 2012:

sambon flyttade in

vi fick nya stammar i huset

Privatlivet hade mig inneboende hos sig
när min lägenhet var byggarbetsplats

stroken gjorde sig inte påmind så tydligt längre

norrbottensälven rann vidare förbi stugan i en aldrig sinande ström...

K och jag slapp dra upp båten när vi åkte hem från min finalvecka i stugan
för sambon med kompis L gjorde det senare i augusti när de var där och högg ved

jobbet stressade på och blev svårare
jag slet med att strukturera upp det

jag började på nytt gym

Privatlivet visade sig hålla bra för både norrlands inland
släkten
familjen
vännerna
och mig


Höjdpunkter:

Besök hos Moster D i övernattningsrum där vi blev utlåsta av elektroniksystemet

När jag ramlade genom isen på älven på Valborgsmässoafton

Övernattning i trädkoja i Tree Hotel

Bastu med Privatlivet vid älven
kalla bad i älven med Privatlivet

När K sågade allt sly och vi eldade upp det på stranden

Vår hemflyttningsfest efter stambytet

julafton i sjuksoffan, servad av sambo och Privatliv framför Kalle anka-TV







#1 - - asa:

det där är hemma hos oss