Kommenter idag:
Kommentar Tid
Enannan Maria H om Morfar:
Tjohej bloggistan, en fråga: får man göra reklam och tipsa sina fb-vänner om din blogg? För att tipsa om god läsning :)då menar jag även de ostrokade människorna där.
Svar:

Jo men visst, självklart, Enannan Maria, man tackar. Gör reklam du.
Bloggistan vill ha läsare och kommentarer så det smattrar i burken.
Om ni alla tre i Läsekretsen skaffar en läsare var så dubblas läsekretsen och man kan börja tala om att man är en del av bloggosfären. Snart sitter man och smilar i en morgonsoffa i TV och Säger Saker med Vilktig Min.
Det ser jag fram emot.

Jag ska säga. "Vad Vore Jag Utan Min Läsekrets!"

Hej på er, ha en bra söndagskväll med aningen sol efter regnen.




"
#1 - - Enannan Maria H:

Tack! Då gör man det

PR menar jag

vet åtminstone två som borde hooka på

din skrivstil

Kram