Hamsterstory

Publicerat i: stroke
Minns ni hamstern som fick stroke?

Igår kom en kommentar med information om hur det gick.
Tack Matildas syster.

"Matildas lillasyster om Tomas, hamstern med stroke.: Jag vet att det var över två år sedan, men ändå:

Det där var min lilla underbara älsklingshamster, Tomas alltså. För er som inte vet det så kan jag meddela att Tomas överlevde stroken men några månader senare lät vi ta honom till en veterinär där vi fick avliva honom. Så trist, när hundar blir avlivade släcker dem lampor och tänder ljus, men inte när gnagare blir. Visserligen fick ju Matilda hålla i honom när han somnade in, jag ville inte, men ändå.
"
#1 - - " Matildas lillasyster":

Jag såg inte detta förens idag!
Jag vill bara tillägga: Tomas fick avlivas på grund av en tumör, han var även blind på ena ögat.
Han blev alltså HELT frisk från stroken ;)

Svar: Tomas, hamstern. Jag ska minnas dig.
stroke