harreguuuud!!!

Publicerat i: stroke
Hej Läsekretsen:
Nu har jag räknat ut varför ni bara är två stycken LÄSARE  nuförtiden.
Titta här, en funktion i bloggverktyget:

"Taggar

Vad ska jag tagga för något?

Taggning kan vara effektivt för att öka sökbarheten i din blogg, och underlätta för andra att hitta intressanta inlägg i din blogg.

Exempel: Du skriver ett inlägg om din dagens outfit. Du kanske väljer kategorin Mode eller Dagens outfit för inlägget. Då kan du dessutom tagga inlägget med de klädesplagg du har på dig, exempelvis Skor, T-shirt. Eller om du vill tagga märket på väskan, kan du ange Loius Vitton.

Med taggar så beskriver du inlägget med ett par korta ord så det går att söka mer precist i din blogg!",,

 


Läsekretsen,

jag fattar.

Ni är missbelåtna med att jag aldrig visar min Outfit eller ens talar om var jag har köpt Louis Vitton-T-shirten.

Ska åtgärda problemet, jag lovar.

 

(Men ärligt talat trodde jag ni läste här för att ni är min syster och min mamma

för att ni intresserar er för hur livet kan te sig för en som haft stroke vid 42 års ålder och ännu

inte vikit ner sig även om det tagit tolv år

av motgångar för att komma hit där vi är idag

och jag trodde ni som själva haft stroke ville ha en förebild

eller i alla fall någon att skratta åt i smyg

där i er egen kamp mot nedsläckningen av hjärnan)

 

Hej från bloggistan

 

 

 

 
 
#1 - - antti ojala:

Som jag berättade tidigare har jag varit otrogen och läst andras blogg, men jag ska bättra mig.

Svar: Alltså, just bloggar kan man läsa flera samtidigt. Det är inte otrohet. Läs på, jag vill ha en läsekrets.
stroke