Depp?

Publicerat i: stroke

Postpåsktraumat är igång och pulvriserar de tömda äggskalen.

Hur är det nu mera?

1 Alla har gett ut en egen CD som vi försöker sälja till varandra.

2 alla skriver på minst en blogg var med hundratusentals läsare.

3 alla skriver bok, får förlag som ger ut bok

4 alla tränar sig smidiga och tar vara på tiden

5 alla ser de nyaste filmerna på bio och minns vad de handlade om och om de var bra

6 alla gör egen surdeg och egna små rätter på finaste råvaror

7 sen åker alla över helgen till New York

8 alla är SÅ nöjda på Facebook

9 Bob Hansson bara sitter där och DUGER

10 endast bloggistan går runt och sliter med sand i skon

HEJ från Gnällträsk.

#1 - - Enannan Maria H:

Upptäckte att om man på facebook erkänner(!!) att man äter en fryspizza så kryper det fram att nån annan gör nåt ännu "värre", dvs äter en burk chili con carne. Jag fullständigt älskar att inte vara sådär fånigt perfekt! Och påsken sket sig med en förkylning här och blev inte ett dugg familjemysig som jag hade planerat, i min enfald...

#2 - - Björnen:

Jag äter oxfilé dagligen när jag inte varvar med egen infångad röding då jag stått i bara kalsonger och tight linne fiskandes i närmaste fors...

#3 - - mAria:

Björnen och Enannan:

jag är tacksam

för att ni

förstår mig

det är jag!