Titta musik...

Publicerat i: Allmänt
...från Debaser Slussen.
Vi var faktiskt där.

Det såg ut så här

:



Och ljudvolymen kan ni inte ens fantisera ihop tror jag.
Culkinbandet som syns sist är jag speciellt stolt över.

Ha en fin torsdag nu, läsekretsen, njut av ledigheten, för det är ni väl -
lediga?
#1 - - Anonym:

Hejhej! Jag är en tjej på 13 år. Min pappa fick en stroke 1998, och då var han bara 29 år. Han är väldigt trött mest hela tiden, han sover och sover och sover. Och hann tål heller inte flera ljud samtidigt. Han går runt hela tiden (han är sjukskriven) och trycker att han inte räcker till. Han han ALLTID huvudvärk.



Känner du igen dig på något sätt i det?

#2 - - mAria:

Ojdå. Jag känner flera som har extrem trötthet efter stroke. Många har huvudvärk och det måste vara ruskigt jobbigt. Själv har jag som tur är ingen kronisk smärta alls. Man får vara lycklig för det. Deet finns folk som provar mediciner för att slippa vara så trötta men jag tror inte det är så vanligt. För vissa fungerar det. Smärtan ger nog trötthet också. Tänk att du bara är 13 åe och skriver till mig. Jag blir stolt och imponerad!