...
"jessica thåström  ([email protected]) om Ung stokare söker andra unga strokare...: jag var 16år då jag drabbades av en hjärninfarkt, pga p-piller, och blev helt förlamad i vänstersida. jag är nu 20år och känner mig fortfarande utanför systemet..
ja kan fortfarande inte gå normalt (använder krycka) ja fick synfältsbortfall o får därför inte ta körkort, ja lider av extrem hjärntrötthet (närapå narkolepsi extrem) jag har inte heller någon funktion i vänster hand och ingen kän
sel i vänster kroppshalva.
hur kan jag komma i kontakt med andra som varit med om typ samma sak?"


Hej Jessica.
www.strokeforbundet.se har lokalföreningar över hela Sverige.
Titta bland mina mejladresser; jag lägger upp din i Kategori unga strokare söker...

Lycka till tjejen!
Ge inte upp.
Det finns flera som du!!! men ni är sällsynta.

Kram från bloggistan Maria!

"
#1 - - Sofia:

Vilken tur att de har dig, du kommer lätt få en egen kungastol i himlen!

#2 - - mAria:

Mmmm...men jag vill ha den där stolen NU! I himlen ska jag ligga i en Kungssängen säng och se på dvd...