Det finns inga gränser för vad man ska måsta stå ut med
en grisig marsmåndag i ytterstadsförorten.

Halkandes på isgatan fick man dödsföraktandes vingelglida hemåt efter jobbet.

Sonen hade släppfest av nya skivan i mitt vardagsrum.
Vi hade Cambozola och vin.

  Joel

Den andre sonen och jag låg utslängda i hörnsoffan under tiden och suckade.

- Ni måste skynda er att träffa mig nu för snart har jag upphört, varnade jag.
- Men vi ska ju alla gå under 2012, sa den äldste glatt.

Ingenting är som det ska.
Allt är något annat.


Hej från Gnällträsk.
#1 - - asa:

duktig pojke, den där Joel!

#2 - - Bluesman:

Blir lite avis,sånt där händer sällan i mitt v-rum,

Du har de bra du

#3 - - mAria:

Jo...det hade varit roligare om vi varit lite piggare kanske. Köp skivan ni så får ni något vasst att hålla i.

#4 - - Eva S:

Den realesfesten skulle man ha varit på, din soffa och cambozola samt vin o Joels skiva. Den skivan vill jag lyssna på.