Ni tre läsare i läsekretsen räcker tyvärr inte för min del.
Jag vet att ni gör ert bästa,
sliter och tragglar igenom här,
rekommenderar till era vänner o bekanta att gå in och läsa.
Ni sliter - jag sliter mitt hår, mina tår, mina sår.

För jag har storhetsvansinne, är über-narcisistisk och lider av
hybris trots att jag inte är född på 80-talet
Jag är som byggd och gjuten att driva en
superblogg.
En blogg med annonsfinansiering
utlottning av iPaddor
recensioner i dagspressen
massor massor av kommentarer!
Det ska vara så många kommentarer att jag måste anställa
en assistent som läser dem.
Han ska vara av segt virke och orka med både klagan och hat, den assistenten.

När man nu aldrig hamnar på den där listan över mest lästa bloggar...
kan man väl få vara högst upp på listan för
MINST lästa bloggar?

Nr 1 på bloggbottenlistan alltså. Längtar hem idag: till er där hemma...
#1 - - Bluesman:

Kvalitet vinner ALLTID över kvantitet,sådetså,

Keep up the good work ;)

#2 - - annannan:

Jag förstår din frustration.



I min hmetrakt finns en liten by som heter Klasaröd. Den är bortom all räddning, dess enda charm ligger i dess fullständiga brist på charm. Där fanns en gång också traktnes allra sämsta fotbollslag; det fanns ingen division låg nog för Klasaröds BK. Men så ordnades kampen om Sveriges SÄMSTA fotbollslag. Och Klasaröd gick till final.



Och vann den. Därmed var nederlaget alltså fullständigt. Inte ens SÄMST lyckades de bli.

#3 - - asa:

äsch, vi tycker det är kul!