Här följer några nyårslöften som jag samlat ihop:

- Byta namn på min blogg. Åsa.



- 2011 blir udda och bra. Ett enda löfte: komma ihåg att katastrofer är mindre vanliga än sin motsats. K.



- 2011! solens efterlängtade
återbesök med nyputsade skiva.
Ut och känna...
P.



-  Jag ska bara köra! KS, med en pekning framåt med HELA handen.



-  Gå till tandläkaren... J.



- Inte sluta röka
inte sluta äta fett
inte börja träna 
man bryter alltid mot några löften...
Joh.



- Fokusera, jag själv.


  Gillar snö.

  Gillar snö och trädtoppar.

  Här hoppar haren kråka... i snön.

  Gillar snötyngda förortstallar vid spåret.

Fokusera mera, ska bli året nedkokat till två små vardagliga ord. Fokusera mera.



 

#1 - - Johannes:

Nu när du skrivit ut det ser det faktiskt både roligt och smart ut det jag sa. Fantastiskt.