...ser det ut som obscena bilder och jag hajar till en smula.

Idag gick det bra att vara jag hela dagen.
True Grit, Cohen-filmen, som är så Oscarsnominerad var lite ÖVER
förväntan bisarr och grym.
Några ADHD-sheriffer i kallaste Amerika
jagade skurkar och en fjortonårig flicka var smartare än de
och inte slutade det särskilt lyckligt heller.
Det var en verksam kontrast kanske.
Undras om det verkligen blir några Oscars där.

Jag tror mera på Kings Speech.

Saker att vara tacksam för:

1. Sushi. 

2. Bob Hansson, Bob Dylan.

3. Kreativitet. Lite oro är en förutsättning för utvecklingen av det kreativa, man kan aldrig allt.

4. Hypocampus, en bra bit i hjärnan, den som ...ja, vad gör den, Marc?

5. Morgondagen - alltid en ny chans.

6. Jag är hedersgrabb i Gubbaröran, gruppen för herrar i Strokeföreningen här.

7. Sonen har joinat Facebook igen, efter månaders uppehåll.



  Se alla djur, nyårslöftet, ni

vet...kossor... Mmmm.


  De har stöttor för taket...på Centralen!!!


  Sen skulle jag koka ägg och då tappade jag

äggen, ni vet hur DET blir. Jobbigt, Surt.