Något har hänt

Publicerat i: Allmänt
med Explorer här i datorn tror jag. Plötsligt får jag inga ramar längre på flera sidor som jag brukar ha ramar på.
Jag som behöver ramar i livet så det inte flyter ut i kaos.
Det är svårt att sova riktigt genombra när man är ledig så mycket.
Vid tre vaknar hjärnan och vill fundera på jobbiga saker.
- Låste jag?
-. Har jag inte ont i ryggen lite?
- Är jag inte lite sugen på att se teve?
- Kommer DN senare idag?
Jag försöker programmera om den till att tänka på sömngivande saker, alfabetet baklänges till exempel.
Den nappar inte ännu men jag ska inte ge mig. Tjat gör susen när det gäller hjärnor, till slut tänker de annorlunda.

I kväll blir med Mosebacke med sonens band. Kanske lagom näring för en spinnande hjärna?

Hoppas ni överlevde nyårsnatten.
God fortsättning.