Det kostar 100 kronor att läsa idag.
Gå in på Rädda Barnen och skicka pengarna till dem så vi tillsammans hjälper Haiti med några tusenlappar,
alla vi
som är här inne idag. Jag har nyss betalat 100 kronor för att få skriva.
Vi har det jobbigt i snösverige och sjukskrivna, arbetslösa och trötta eller uttråkade är vi.
MEN vi har kranvatten, värme och tak och vi vet oftast var våra barn är.
Vid lunch hade de ett stort efterskalv utanför Port-au-Prince i Haiti.
Gårdens egen hare har skuttat här.
Japp, jag var och jobbade!
Tankar när jag gick på morgonen:
1. Yes, jag kan GÅ! (Varje morgon, fast ännu gladare idag.)
2. Vad jag gillar det här jobbet.
3. Folk säger välkommen tillbaka! Det borde alla få höra efter två dagars förkylning.
4. Vad var det jag var arg för förra veckan? Minns inte.

#1 - - Bluesman:

Kul att tant är glad och på banan igen:)

f.övr.så ger jag aldrig pengar till organisationer

där direktörerna har flera millar i årslön

Jag ger däremot en tjuga eller två till

snubben/snubbinnan på stan. Jag är snäll inte dum



Kram //Bluesman