Så blir det.
#1 - - Bluesman:

Jasså tant är sur,så kan vi inte ha det,keep up the

good work och var glad:),livet blir lite enklare då.

Men Sonen har rätt,lite decibel är aldrig fel.

Min syster släpade sin hjärnskadade bror till en

konsert med den saligt insomnade Totta Näslund(rip)

och jag upplevde ett magiskt "ögonblick" och bestämde

mig för att resa mig upp och fortsätta med det "nya"

livet,lite ont om utrymme här,så fortsätt skriva,min vän.

häls.från Lule

//Bluesman

#2 - - David Jensen:

NEEJ!! Sluta inte nu. Jag har ju precis hittat din blogg! Är 42 och fick mina strokar i augusti. Har sträckläst hela din blogg sen jag hittade den. Dina texter hjälper verkligen!!

#3 - - Susann Jansson:

Hej! Sluta inte! Jag läsar din blogg varje dag tyvärr skriver jag ej, får bättra mig och skriva oftare.

#4 - - Eva Olofsson:

Nej, du får inte sluta blogga, jag är en trogen läsare även om jag inte kommenterar. Dina underfundiga funderingar är så roligt att läsa och när du är i Norrbotten blir jag alldeles lyrisk över dina bilder av älven som ju också är min älv. Så fortsätt att skriva här! Kram Eva

#5 - - Eva Olofsson:

Förresten så kan du titta in på min blogg. jag blir också glad över en kommentar,då uppdaterar jag lite oftare. Vet inte vad jag har för adress, men man kan googlesöka söka på Eva Mattmar.Tyvärr måste man vara inloggad för att lämna en kommentar, men du kanske är googleanvändare.Välkommen!

#6 - - Johannes:

Neeeeeeeej!

MAn får inte sluta blogga!

#7 - - Elin:

Håller med Johannes, man får INTE sluta blogga!

#8 - - annannan:

Icke. Kommer inte på fråga. Vill du ha glada kommentarer eller arga kommentarer?