Till min syster

Publicerat i: stroke
Hej du syster,
här är en film på
nio minuter att beskåda
och vänja sig vid
för tempot är lågt
men dockorna är
ena riktiga vinnare
i längden.


Rips raps firriromromrom.

Jag vill bara passa på att klaga lite:
mitt jobb går så fort
det går så snabbt
allt händer samtidigt
jag hinner inte tänka
jag hinner inte sortera
intryck och slutsatser
jag hinner inte minnas

men

det är roligt och ilband lyckas något jag gör.

#1 - - Eva S:

Vilken film, helt fantastisk. Den ska jag visa för andra som också behöver varva ner.

#2 - - Bluesman:

Det nya livet:Glöm inte bort att komma ihåg att inte

glömma bort att komma ihåg att vila.

#3 - - asa:

tack för filmen! Jag sätter den på facebook, tänk om man kunde få bli en sån pensionär sedan!

#4 - - mAria:

Så lite så...