Fotografering på jobbet.

Tokigt nog klippte jag håret efteråt. Frissan suckade svårt över att jag hade klippt själv lite snett. Hon klagade också på vaxsprayen jag hade i håret. Den hade jag ju ändå köpt hos dem. Det ÄR inte lätt att vara mån om sitt utseende med all denna massiva kritik som står som spön i backen. Från frisörens håll. Hon kammade hårdhänt och klippte så rakt hon kunde efter min självklippning. I morgon blir det personalfoto på jobbet. Hoppas jag kan låta bli att klippa själv en gång till ända tills dess.

Dagens damm:

  Regnig morgon. Det GÖÖÖÖR ingenting, mumlade jag för mig själv när stavarna och jag pinnade fram där på stigen i skogen.

I film-nördhörnan:

Igår såg jag återigen Liftarens guide till galaxen, som är en  film gjord efter Douglas Adams klassiker.
Då blev jag avstressad och glad igen.
Sen såg jag Don Juan de Marco som är en inte så bra film med Johnny Depp, Marlon Brando och Faye Dunaway.

   Från 1994. Det är i alla fall bra skådisar, kan man ju lite förmildrande påstå. Nu stressade jag av ännu mer och blev dessutom fnissig.

Anna Anka kan jag inte säga så mycket om, fast jag förstår att man ska göra det om man har en blogg.
Jag trodde hon var en standupföreställning i stil med Robert Gustavssons Arne Anka från 1900-talet. Men så visade hon sig vara VERKLIG!

Då vill jag välja bort verkligheten.