Vad är meningen med det här?
Formuleringsfrossa?

Det finns ju som sagt var för mycket.

Ids någon läsa och ids jag skriva?
Bilderna är tagna med stor förvåning för ofta vägrar kameran ta den bild JAG vill. ERROR står det då och man måste välja ett annat motiv. Jag tror att det är för att gamla fula människor vill den inte fotogafera.
Unga vackra går bättre.

Men idag vägrade den värre än vanligt trots att personerna som var motiv var både unga och vackra.

Jag vet inte. Den vill kanske ha semester, kameran?

Det här är Lennart och kameran ville verkligen ta bilder av honom när han sprang och hämtade sina pinnar. Lennart ville gärna springa och hämta sina pinnar trots att han flåsade som en mycket trött hund och såg ut att behöva vila i skuggan i stället. Tyvärr glömde jag fråga Lennart om han går med på att publiceras här, vilket jag annars alltid gör. Så nu får du stämma mig, Lennart.
#1 - - Elin:

Lennart hälsar att han gärna blir publicerad. Han känner sig berömd.

#2 - - mAria:

Ja men jag hade sett fram emot en förhandling i tingsrätten med dig, Lennart. Vi tar det en annan gång kanske?