Varför arg?

Publicerat i: stroke
Varför är jag så arg?

I dag tornade sig vardagen upp som en enda stor omöjlighet.
Inte en enda sak jag hade föresatt mig att göra fungerade enligt planerna.
Jobbet, vädret och hemmet betedde sig inte som jag ville.
Det var vackert väder med regn.
Möten på jobbet blev lite fel.
Hemmet ville vara rörigt trots att jag håller ordning.

Hur forcerar man en dag av omöjligheter?

Inte hjälper det att tänka positivt i alla fall.

I morgon får bli en dag av lagom svåra omöjligheter annars  ska jag reklamera hela onsdagen.
Begära pengarna tillbaka.
Starta en Vägra-onsdagar-grupp på Facebook.

Förresten är den här bloggen seg och tråki
#1 - - pia:

Hej.

Var ute på måfå och surfade, som man säger... Hittade din blogg, öhhh den är välfylld :-S :-D , så det lär ta mig ett tag att läsa igenom allt och få en bild av din historia. Men tid har jag rätt så gott om, sjukpensionär som jag är. Efter en stroke, sinnus trombos, i februari 2005 är jag hemma. Ska bli intressant att följa din resa! Jag kommer säkert poppa upp med lite kommentarer/funderingar/gnäll/glädjetjut emellanåt :-) Ha en go söndag! Mvh Pia