...gjorde helt rätt i att vinna en plats i Globen.
För jag röstade på henne.
Det kommer att bli spännande.
Hon är körledare för kören som K sjunger i och då måste man ju stödrösta på henne.
Men låten är bra och hade kanske fått rösten ändå...
Dottern som nästan krockade med Sarah Dawn Finer befallde mig att rösta på Sarah för att de sprungit på varandra sådär vid 7 - 11 på Torsgatan.
Så det gjorde jag ju. Hon hade ju finaste klänningen också.
Schlager vet jag inget om. Tävlingen kommer att sluta galant med att någon vinner... helst Caroline.

Varför var inte Kent med?  Eller U2?
Eller Bob Dylan? Förstår ni?
#1 - - annannan:

Det är ju helroligt att rösta, särskilt nu när jag hoppsanupptäckt att man kan rösta på flera alternativ på en gång.



Caroline af Ugglas är mycket speciell. Jag ser ju sammanlagt cirka fyra timmar svensk TV om året, och tre av dem är På Spåret. Vilket intryck hon gjorde på mig där. Sedan jag såg henne där för flera år sedan har jag hållit utkik efter henne i alla andra media. Närvaro, utstrålning, antar jag att det kan sammanfattas.