Man ska satsa på kommersiell marknadsföring  förstår jag. Marknaden ska sköta allt! Jag blir rik - frågan är bara av vad - INGEN betalar ju inträde här. Alla snyltar.

Sambon fick glatt iväg på nåt kul med klirrande systemkassar. Den här fredan är jag inte inbjuden till nån fest av ungdomar.
Däremot  har jag första plats i soffan.
Det går åt mycket tid att sova nu.
Jag gjorde ett sömnschema för att ta reda på HUR mycket tid sömnen egentligen tar.

Sovning 









datum

natt tid

antal tim

dag tid

antal tim

















































































 
Om du jobbar med barn som behöver stark struktur och tydlig planering vet du att färgerna är koder för veckodagarna.
Grön - måndag
blå - tisdag
vit - onsdag
brun - torsdag
gul - fredag
rosa - lördag 
röd - söndag     Jag börjar föra tabell i morgon. opiera och för tabell alla ni också. Världen behöver mer statistik.