Länk till Margareta G
Nånstans vid MIN ÄLV har du slagit dina lovar... Fint.
Samma midnattshorisont stod väl jag samtidigt och tog samma bild. Fast jag har inte
fotoshoppat så fint.
#1 - - åsa hedberg:

#2 - - Anonym:

hinner du blogga nåt ur skogsdunklet?

#3 - - Avsändare Margareta:

Den där bilden, ingen bild som jag är direkt stolt över förutom att verkligheten är underbar.



Vi kanske tog foton samtidigt och du verkar också vara i trakterna kring midsommar liksom jag. Ser att du skriver Harads, vi har stugan i Forsnäs ca två-tre meter från älven - underbart. Luften är så hög där vilket göra att jag mår så bra.



Jag läste lite att du haft en stroke, ska läsa mer sedan på din blogg, sambon min fick en i maj men det märks ingenting på honom men det blev en väckarklocka.



Jag återkommer, lite kul med människor som vistas på "samma" plats.



/Ha en bra resa till Harads och hoppas att det blir bättre väder.



/Margareta G

#4 - - annannan:

Om det är något jag inte förstår mig på så är det älvar. Men jag kan vara tjänstgörande djuretiker på den här bloggen.



Om du hade glasat in duvorna på din balkong och utsatt dem för kinesisk vattentortyr så hade det definitivt varit ett etiskt problem. Men nu har de ju hela resten av världen utom din balkong att söka sig till när du blombesprutar dem.



Och nu sitter de kanske där i godan ro i ett antal veckor...