God afton.

Publicerat i: Allmänt
Det finns gränser för vad man kan orka en sån här vecka i en skog.
På torsdag tänker de skicka på oss 28-gradig värme står det i väderprgnosen.
Det är inte möjligt att tänka när det är så varmt.
Jag är intresserad av att tänka. Allt blir mera RÄTT då och lite mindre FEL.
Det kan bli färre tappade saker och mindre mängd bränd mat om man kan tänka.
Färre sårskador. Färre blåmärken.

Då får man fundera ut ett sätt att rädda tankeförmågan. Kanske jag åker till Moster D i storstan och
går på midnattssolskonsert i Gammelstads kyrka då.
Fast det ska regna och vara svalt där då, sa prognosen.
Men visst, eller hur, brukar de inte stämma, prognoserna?

Please?

Jag får inte bara internet av grannen B, utan också världens godaste grillad entricote, så sällsynt i  min mage att jag inte ens kan stava till den.

God natt nu hela världen.
#1 - - Avsändare Margareta:

Tur att du har så trevliga grannar, men det har säkert vi också. Skillnaden är att jag inte ens vet hur grannarna ser ut, mina alltså.



Midnattsolskonsert i Nederluleå kyrka låter vackert både miljö- och ljudmäsigt. Min mor bor i G-stad och själv har jag trampat de första 18 åren av mitt liv där.



/Margareta G

#2 - - mAria:

Oj då. Grannar som är på viktiga. Dem måste man sonja upp. Vissa är med i Grannar Utan Gränser och andra var hänsyn. Tur ska man ha.