Kvällens damm. Avan.

  Kvällens damm. Sol på väg ner.

  Nattsol i norr.

Farmors och farfars lagård och garage. Står bestämda kvar i gräset decennium efter decennium. Korna har flyttat och hästen Dolly också.

Bara jag stryker kring här som en kvarglömd katt.
#1 - - åsa hedberg:

fantastiska bilder, du är som dynastins sista utpost,

vart tog dom vägen alla?

#2 - - mAria:

Var det verkligen en dynasti? Jag upplever det som om det var ett stort misstag bara, vår släkt i den här byn.

#3 - - Avsändare Margareta:

Kul att se någon annan som fotar de här vyerna, jag är inte lika ensam längre. På mina båda bloggar har jag mycket sådant och speciellt på min bildgata börjar det bli lite väl mycket foton från älven, om det kan bli för mycket.



/Margareta G

#4 - - annannan:

Det där meningsutbytet om familjen var intressant och gjorde mig nyfiken. Själv är jag oklar över något liknande.



Går solen upp och ner på samma sätt och på samma gång, eller är det skillnad, och tid emellan?



GUG finns det gott om. Väldigt bra namn på fenomenet.



Själv sitter jag på ett studentrum i ett sommarhett Nottingham och hoppas att här inte finns några GUG för jag behöver sova. Stan verkar inget kul, så jag hoppas att konferensen blir det. Om jag träffar Robin Hood ska jag hälsa.