Kommunhästen och kommunkon.

 Kommunala gäss.

Det är fortfarande sommar nära på. Igår i alla fall.

På systerns 60-årsmiddag fick man mat som hon har uppfunnit själv.
En ostpaj med pesto och filodeg, en annan ostpaj med pesto och filodeg UTAN ost. En soppa med grönsaker som A, buddisten hade dragit upp ur jorden.
En äppeltårta med mandel utan för mycket socker.

Gott gott.

Vilka bra syskonbarn jag har! Glömde ta kort. De skulle ha inflyttningsfest efter, ungdomarna.
Det är bra gjort av oss att ha ordnat så alla de fyra yngsta kusinerna är lika gamla och två flickvänner också.
Duktiga syrror o bror är vi.

Hon hade befarat ett hon skulle få en skärmaskin till ost och korv, som farmor fick när hon fyllde 60. Men det var förr i tiden.
Systern blev blev glad, vi gav henne en scanner.

#1 - - Åsa Hedberg:

Ett fyrfaldigt leverne. Var det faktiskt så gammal hon blev?

#2 - - Jennifer:

Yey Maria! jag saknar de där kommunala djuren!

och dig! jag har med mig lite garn, dock bara svart, men jag har sett lite garn och stickor lite här och var så det ska jag ta och införskaffa mig och sticka en tröja, nu när jag inte längre har någon (nära mig) som stickar åt mig!!! Pussar och kramar!!!! J