Oroa er inte.

Publicerat i: Allmänt
 Min brännskadade arm mår hyfsat idag. Skolsyrran satte bandage och gjorde rent innan idag. Kan jag hinna läka så jag får simma på onsdag?
Jag vill ju simma lugnt och meditativt fast långt och atletiskt.

Det finns en framtid för medelålders kvinnor med kulturintresse också. Det finns hopp för en tältsvept kropp... (Tält är den nya klädstilen jag börjat med. Precis när vanliga damer i dagarna slutar med tält och börjar med lila smala kläder. Det ska vara bekvämt och man ska inte synas.) 

Vi gick en snabb sväng i en storm i eftermiddag. Stavarna smattrade mot asfalten. Dunklet gör att man inte vet hur många daggmaskar man klafsar in i med skorna. Äckligt.
Sen åt vi goda pastan och tittade in i internet en stund. När jag kom hem tyckte katterna plötsligt om mig! Det har blivit status att ha  MIG som sin människa bland dem nu.  Vilken ära.