Äh.
Vilken disig sol och lika disig inuti skallen är jag.
Jag var vaken i natt och undrade över jobbet vilket man aldrig ska göra på natten.
Maj suger kraften ur allt.
Fast igår kom tapeterna upp och de sitter fast idag också.

EN hel hink tapetklister finns kvar.
Jag vill klistra något.

Saknaden efter arbetsminnesträningen är som abstinens.
Vad ska man nu fylla livet med?
- Det finns Tetris, sa M.
J spelar Super Mario.
Vad gör en tant?
#1 - - annannan:

En Riktig Tant virkar spets.

#2 - - Malin:

Hej! =D
Tetris är väääldigt beroendeframkallande. När jag skulle lägga mej på nätterna, efter att ha spelat tetris, så såg jag hur dom där byggklossarna seglade ner innanför ögonlocken haha=)
Annars är scrapbooking ett oootroligt roligt och avslappnande tidsfördriv=) Gå gärna in och kika i min blogg om du vill se hur det ser ut...fast jag håller på med kortmakeri men det är nästan samma =)

Ha en härlig kväll!
Mvh
Malin