Nu är hallen klar nästan. Mr Noggrann har varit här hela kvällen. Vi beundrade vårt verk   särskilt i tapethörnen. Så rött och så slätt.
Sladdarna spikade och trådlösa uppsatt under taket.
Speglarna och konsten är kvar att hänga upp men man måste ju hinna tänka efter?

Pluras Svarta blogg kommer ut som bok såg jag. Den vill jag ha.
Skugges bloggbok tar ju slut.

Och eftersom bloggen inte funkar att skriva med MMS blir det inget bloggande från skogen i sommar så jag kommer att ha abstinens och sparka runt och se uppriven ut mellan tallarna.  Blogginens.

Nu fick jag ro i själen av att göra en argblogg så nu har jag ingen ilska att skriva om. Hur gör man då?
Synd.

Resultatet av Arbetsminnesträningen blev att jag ökade arbetsminnesindex med 23 enheter. Vilket är medelvärdet för ökning.
Jag blev grymt bra sista dagarna och Roboracing-tävlingen sista dagen ska vi bara inte tala om! Den gick i taket! Fast då fick jag ju hjälp av en nioåring på skolan med att köra den. SJälv är jag ju som sagt inte kompatibel med piltangenterna.

Sen hade jag översvämning av energi i hjärnan och nu återgår väl allt till normalvardag skulle jag tro?

Nu vet jag vad en tant som jag gör: sover och läser.
Inte virkar vi spetsar.
#1 - - Åsa Hedberg:

När kommer nästa tävling? Vem vann den förra? Åsa

#2 - - Åsa Hedberg:

Ulf Löfgren som skrev en lång rad Ludde-böcker har fått stroke två gånger, gör inga böcker längre, jag hör honom i radio just. Född 1931. Han borde vara 76 år.
Ludde-böckerna var dom bästa när mina barn var små.