Fasa och förtvivlan!
Blogg.se som har det här bloggverktyget har lagt ner mobil-bloggsfunktionen.
Vad ska jag då göra i skogen i åtta veckor?
Alla bilderna? Varför ska jag ta dem?
Alla tankarna? Ska de bara fladdra rakt upp i rymden?
Tråkigt.

Nu ska här bli en lugn kväll i tevesoffan med bromsen i.
Det var några alldeles för snabba dygn i veckan.

Man ska akta sig noga så man inte måste börja städa.

Robomemo 23 gick lugnt och värdigt till. D v s, jag blev inte arg. Resultatet är stabilt ungefär. Och nu skådar jag slutet: två gånger träning till, sen är det klart.
Sen kan arbetsminnet somna in i den vanliga såsen till hjärna igen.
Men tomt blir det.

Dagens Nyheter- projektet fortgår. Jag läser och sorterar bort. Det är synd om journalisterna. Jag tror de blir gladare om de gör varsin blogg i stället och ger upp det där seriösa.

(Som om inte den här bloggen vore seriös?)

(?)
#1 - - annannan:

Männn! (som min värmländska lillkusin sa när hon verkligen var liten) - så kan det ju inte vara!! Finns ingen granne med modem? Annars låtter åtta veckor med älven bra.